Opgelet voor frauduleuze SMS-berichten.
Cybercriminelen gebruiken de actualiteit om je nieuwsgierig te maken en te laten klikken.
KLIK NIET OP DE LINK VAN EEN VERDACHT SMS-BERICHT
Cybercriminelen gebruiken de actualiteit om je nieuwsgierig te maken en te laten klikken.
KLIK NIET OP DE LINK VAN EEN VERDACHT SMS-BERICHT
U kan terug zonder afspraak bij ons terecht voor uw loketverrichtigen.
Voor advies over leningen, beleggingen of verzekeringen, raden wij u aan ons vooraf een seintje te geven.
Zo wordt u onmiddellijk en ongestoord geholpen.
Vanaf 11 maart openen de winkels opnieuw. Voor de banken verandert er niets.
Klanten kunnen op afspraak bij ons terecht voor noodzakelijke verrichtingen.
Digitaal bankieren blijft de norm.
Vanaf 18 maart mogen de banken enkel nog op afspraak werken.
Onze diensten voor internetbankieren (MyCrelan) en onze automaat blijven verder beschikbaar.
Telefonisch zijn wij eveneens bereikbaar.
Tijdens deze periode vragen wij om het bezoek aan ons kantoor te beperken indien dit niet noodzakelijk is.
Klantenbezoeken door onze medewerkers worden beperkt en indien mogelijk tot een later tijdstip uitgesteld.
Dank voor uw begrip.
Recent hebben we vastgesteld dat meerdere Crelan-klanten slachtoffer zijn geworden van phising omdat ze de site van MyCrelan opzochten via Google.
WIJ WILLEN BENADRUKKEN DAT DIT NIET DE JUISTE MANIER IS OM NAAR MYCRELAN TE GAAN;
Momenteel doen er heel veel phishing mails de ronde. Ook via SMS
Klik nooit op een mail waarin Crelan u vraagt uw gegevens aan te passen of door te geven.
Geef zeker nooit codes in.
Een verwittigd man is er 2 waard!!